20 Temmuz 2010 Salı

takibat

küçük bir pusu kurdum
kapısının ardına
kapıyı bastırsa duvara
yakalanacağımı biliyorum
o da biliyor
ama farkında değil
dolabını karıştırdı
kararını verdi
üzerinde siyah bir tişört
küçücük omuzları
gizlenmiş içten içe
yürüdü yavaşça
koridordan
ışıklı odaya
onu izliyorum
o da beni izliyor
ama farkında değil
üşüyen ellerini birleştirdi
karın hizalarında
tişörtüyle örtü üzerini
ben onu izliyorum
o ise benden saklanıyor
ama farkında değil
utanıp saklıyor her tarafını
neler yazıyor üzerinde
görmek istiyorum
onu izliyorum
kapının açık kalan karanlık çizgisinde
karanlık bir gözle
bakmaya çalışıyorum
kapı gıcırtısının gürültüsüne saklarken
göz kapanış seslerimi
onu seviyorum
o ise neyi sevdiğinin farkında değil
öpüyorum
yanağını kaşıyor

Yazan: Cömert Uygar ERDEM
Çizen: Bedirhan PEHLİVANLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder